Sigurnost prije svega !

Gotovo da ne postoji neka druga ambalažna forma koja ima tako izvrsna barijerna svojstva kao što je to tuba. Tuba je nepropusna na svjetlo i zrak, vodu i vlagu, mikrobe, bakterije i ostale kontaminate, dok je istovremeno i otporna na koroziju i neslomljiva; stoga je svaki sadržaj u tubi savršeno zaštićen. Istovremeno, osjetljivi i hlapljivi sastojci ne mogu nestati jer su za zaštitu odgovorna jedinstvena svojstva aluminija ili nekih drugih pogodnih barijernih materijala u laminatnim ili plastičnim tubama. Tube omogućavaju visoki stupanj sigurnosti i pouzdanosti ne samo u fazi korištenja proizvoda, već tijekom skladištenja i transporta. Stoga proizvođači proizvoda i trgovci znaju da je proizvod odlično zaštićen, te da će imati dugačak životni vijek u kojem će zadržati svoju kvalitetu i učinkovitost. U području medicine i farmaceutskih proizvoda higijena je od najveće važnosti. Ovdje je tuba zasigurno superiorna ambalažna forma pred drugim oblicima pakiranja jer se sadržaj ne kontaminira upotrebom proizvoda, a očuvanje čistoće sadržaja osigurano je činjenicom da se prilikom stiskanja tube ne povlači zrak iz okoliša kao niti čestice koje bi naknadno kontaminirale proizvod.

 

ZA potrošače i ZA prirodu!

Tube su iznimno „user-friendly“ ambalaža. Razne varijacije tuba i zatvarača omogućavaju ekonomično, sigurno i jednostavno doziranje i primjenu proizvoda. Omogućuju višestruko korištenje proizvoda jednostavnim odvrtanjem i zavrtanjem zatvarača, a sadržaj se može isprazniti do kraja, jednostavno i ekonomično. Aluminijska ili plastična membrana garancija su potrošaču da je proizvod nekorišten. Tube su lagane, nesalomljive, omogućuju manja pojedinačna pakiranja, ne zauzimaju puno prostora, te su kao takve idealne za mobilne potrošače modernog načina života. Tube su također „eco-friendly“ ambalažna solucija. Zahtjevaju minimalno iskorištenje materijala, te idu u korak sa trendom očuvanja prirodnih resursa.

 

Komunikacijski medij

Tuba je idealan komunikacijski medij kojim proizvođači proizvoda mogu primjenom mixa marketinških elemenata utjecati na tržište i ciljane kupce. Moderne tehnike tiska omogućuju vrlo realne i atraktivne printeve i ilustracije na tubama. Moguće su primjene raznih efektnih dizajna koji će privuči potrošače i potaknuti na kupnju proizvoda. Na tubama je također moguće osim atraktivnih dizajna potrošačima komunicirati važne informacije o proizvodu, njegovom korištenju i čuvanju. Tube su kao ambalažna forma najzastupljenije na tržištu kozmetike 45% (boje za kosu, njega lica, preparati za kosu, kreme za brijanje i depilaciju), zatim tržištu farmaceutike (20%), zubnih pasta (20%), hrane (10%), te industrijskih proizvoda i proizvoda za domaćinstvo (5%).*

*(izvor: Tubes&trends; Etma; studeni 2016.)